سفارش تبلیغ
صبا ویژن

istanbulgardi

نظر

زمان مناسب برای خرید خانه چه زمانی است و چگونه می توانید آن را پیدا کنید؟

بر اساس تحقیقات، 40 درصد خریداران آپارتمان از طریق اینترنت، 33 درصد از مشاوران املاک، 5 درصد از شرکت های ساختمانی و 1 درصد از تبلیغات رسانه های چاپی، آپارتمان خریداری می کنند. ابزاری را که با آن برای یک آپارتمان جستجو می کنید برنامه ریزی کنید.

از طرف دیگر، می خواهید در آپارتمانی که قصد خرید دارید چه ویژگی هایی داشته باشید؟ یک لیست تهیه کنید. تعداد اتاق ها، مترمربع، پارکینگ، نما، گرمایش، روشنایی، تعداد طبقات، امکانات حمل و نقل، فاصله تا فروشگاه مواد غذایی ... ویژگی هایی را که برای شما مهم هستند یادداشت کنید و با توجه به این لیست تصمیم بگیرید. تخت. به این فکر کنید که زمان مناسب برای خرید خانه متناسب با وضعیت مالی شما چه زمانی است.
خرید یک آپارتمان به صورت قرضی

چگونه؟ آیا از وام برای خرید آپارتمان استفاده می کنید؟ اگر پاسخ مثبت است، آیا پیش پرداخت مورد نیاز را آماده دارید؟ آیا درآمد شما مطمئن است؟ آپارتمان ها و پروژه ها به جایی نمی رسند. آنچه مهم است رفاه مالی خانواده شماست. بنابراین برای پاسخ به "زمان مناسب برای خرید خانه چه زمانی است؟"، باید بودجه خود را برنامه ریزی کنید.

هزینه ها به خرید آپارتمان ختم نمی شود. هزینه های مختلفی هم هنگام خرید و هم بعد از خرید آپارتمان وجود خواهد داشت. به عنوان مثال، بازسازی هایی که می خواهید قبل از نقل مکان انجام دهید، حقوق ماهانه، بیمه سالانه زلزله، مالیات... این هزینه ها را در نقاط بولت بنویسید و در بودجه خود لحاظ کنید.
به جزئیات توجه کنید

اطمینان حاصل کنید که آپارتمانی که می‌خرید مشکل قانونی ندارد. در مورد سند مالکیت، پروانه ساختمان، رهن یا وثیقه آپارتمان بپرسید که آیا بدهی مالیات بر دارایی آپارتمان وجود دارد یا خیر. اگر در آپارتمانی که می‌خرید مستاجر وجود دارد، قرارداد اجاره را بررسی کنید. آیا متراژ آپارتمان همانگونه است که به شما گفته شده یا در قباله قید شده است؟ اگر شک دارید اندازه بگیرید.

 

خرید خانه در استانبول 

@font-face {font-family:"Cambria Math"; panose-1:2 4 5 3 5 4 6 3 2 4;}@font-face {font-family:Calibri; panose-1:2 15 5 2 2 2 4 3 2 4;}p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal { mso-style-parent:""; margin:0in; font-size:12.0pt; font-family:"Calibri",sans-serif;}a:link, span.MsoHyperlink { color:#0563C1; text-decoration:underline; text-underline:single;}a:visited, span.MsoHyperlinkFollowed { color:#954F72; text-decoration:underline; text-underline:single;}.MsoChpDefault { font-family:"Calibri",sans-serif;}div.WordSection1 {page:WordSection1;}