سفارش تبلیغ
صبا ویژن

istanbulgardi

نظر

مزایای شهروندی ترکیه از طریق سرمایه گذاری چیست؟

یکی از جذاب ترین جنبه های شهروندی ترکیه از طریق سرمایه گذاری این است که تنها سرمایه گذار بلکه همسر سرمایه گذار و فرزندان زیر 18 سال نیز به همراه متقاضی اصلی (سرمایه گذار) حق شهروندی ترکیه را دارند.

علاوه بر این، برای تبدیل شدن به یک شهروند ترکیه از طریق سرمایه گذاری، متقاضی مجبور نیست حتی برای مدت کوتاهی در ترکیه زندگی کند یا حتی نیازی به داشتن سطح ابتدایی زبان ترکی ندارد.

همچنین متقاضیان و خانواده وی این فرصت را خواهند داشت که از سیستم آموزشی رایگان در ترکیه و خدمات پزشکی رایگان (امکانات بهداشتی) ارائه شده توسط دولت ترکیه بهره مند شوند.

برای سایر مزایا و مزایای شهروندی ترکیه از طریق سرمایه گذاری لطفا از وب سایت ما دیدن کنید: www.citizenshipsturkey.com

تابعیت ترکیه برای عربستان سعودی
ما کی هستیم؟

ما یک وکلای شهروندی ترکیه مستقر در استانبول هستیم که در امور شهروندی/مهاجرت و امور حقوقی تجاری/تجارت تخصص داریم. مشاوران ما تجربه زیادی در رسیدگی به فرآیند ارائه شهروندی ترکیه دارند و ما از نظر کیفیت خدمات حقوقی و تعداد مشتریان جزو شرکت های حقوقی پیشرو در این بخش هستیم.

ما مجموعه‌ای غنی از تجربه در فرآیند شهروندی داریم که به ما امکان می‌دهد این فرآیند را تا حد امکان بدون مشکل دنبال و نهایی کنیم. بدون حضور شما در ترکیه، ما در حال ارسال مدارک شهروندی هستیم و تمام مراحل را تا پایان از طرف شما دنبال می کنیم. به عنوان فرد تماس خود بین مقامات دولتی و خودتان عمل کنید.

 

پاسپورت ترکیه 

@font-face {font-family:"Cambria Math"; panose-1:2 4 5 3 5 4 6 3 2 4;}@font-face {font-family:Calibri; panose-1:2 15 5 2 2 2 4 3 2 4;}p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal { mso-style-parent:""; margin:0in; font-size:12.0pt; font-family:"Calibri",sans-serif;}a:link, span.MsoHyperlink { color:#0563C1; text-decoration:underline; text-underline:single;}a:visited, span.MsoHyperlinkFollowed { color:#954F72; text-decoration:underline; text-underline:single;}.MsoChpDefault { font-family:"Calibri",sans-serif;}div.WordSection1 {page:WordSection1;}