سفارش تبلیغ
صبا ویژن

istanbulgardi

نظر

 

باورهای غلط رایج در مورد سرمایه گذاری املاک در ترکیه


از زمان تأسیس ما در سال 2004، ما با تصورات نادرست زیادی در مورد بخش املاک و مستغلات ترکیه مواجه شده ایم. در این مقاله برای شما بررسی کردیم که چه چیزی در فرآیند خرید ملک در ترکیه درست است و چه چیزی اشتباه است.

حقایقی در مورد سرمایه گذاری املاک و مستغلات در ترکیه
تصور غلط: "فرآیند خرید ملک در ترکیه سخت است زیرا معاملات و مراحل قانونی مانند بسیاری از کشورهای جهان پیچیده و زمان بر است."
واقعیت: دولت ترکیه در سال های اخیر این روند را به نفع خریداران تسهیل کرده است. بنابراین خرید ملک در ترکیه در مقایسه با بسیاری از کشورهای جهان بسیار آسانتر و سریعتر است. به عنوان مثال پس از درخواست های انتقال سند مالکیت هیچ دوره انتظاری وجود ندارد و می توانید ظرف مدت سه روز مراحل خرید را تکمیل کنید.

تصور نادرست: "دولت ترکیه پس از مرگ من باید اموال من را حفظ کند."
واقعیت: املاکی که در ترکیه خریداری می کنید، دارای مالکیت رایگان هستند. یعنی حق مالکیت متعلق به خریدار ملک است. وقتی شما بمیرید، خانواده شما طبق قوانین حق ارث بردن سرمایه شما را دارند.

تصور نادرست: "من نمی دانم که آیا می توانم به مشاوران املاک اعتماد کنم یا خیر، زیرا قبلاً ملکی در ترکیه نخریده ام."
واقعیت: ترکیه کشوری سرمایه گذار دوست است و قوانین زیادی برای حمایت از حقوق خریداران وجود دارد. بسیاری از شرکت های مشاوره املاک و مستغلات حرفه ای و معتبر در ترکیه وجود دارند که به موفقیت بخش املاک ترکیه کمک می کنند.برای اطلاع از قوانین اداره مهاجرت و اقامت ترکیه کلیک کنید

 

 

 

@font-face {font-family:"Cambria Math"; panose-1:2 4 5 3 5 4 6 3 2 4;}@font-face {font-family:Calibri; panose-1:2 15 5 2 2 2 4 3 2 4;}p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal { mso-style-parent:""; margin:0in; font-size:12.0pt; font-family:"Calibri",sans-serif;}a:link, span.MsoHyperlink { color:#0563C1; text-decoration:underline; text-underline:single;}a:visited, span.MsoHyperlinkFollowed { color:#954F72; text-decoration:underline; text-underline:single;}.MsoChpDefault { font-family:"Calibri",sans-serif;}div.WordSection1 {page:WordSection1;}