سفارش تبلیغ
صبا ویژن

istanbulgardi

نظر

قیمت های مختلف در وب سایت های مختلف؟
امروزه، اینترنت جستجوی ملک را بسیار راحت و آسان کرده است. حتی شب هنگام که در خانه هستید، می‌توانید املاک را بر اساس عکس‌ها، شرایط فروش، و هر جزئیاتی در بسیاری از وب‌سایت‌های مختلف جستجو کنید. اما ممکن است به دلیل عدم وجود «آگهی پاک» در مورد قیمت ها نیز سردرگم شوید.

3 دلیل اصلی قیمت های مختلف وجود دارد.
وب سایت به روز نمی شود

وب سایت به روز نمی شود
بسیاری از مردم فکر می کنند که باز کردن یک آژانس املاک آنلاین و فروش ملک بسیار آسان است. هر کسی ممکن است یک آژانس املاک مجازی بدون دفتر، فقط با حضور آنلاین باز کند. آن‌ها می‌توانند یک سبد ملکی برای فروش بسازند، اما از آنجایی که دفاترشان خوب کار نمی‌کنند یا از آنجایی که کسب‌وکار را نمی‌شناسند، از به‌روزرسانی قیمت‌ها با گذشت زمان صرف‌نظر می‌کنند. به روز نگه داشتن اطلاعات برای آژانس املاک کار سختی است.

راه حل ما: پین تاتی دارای یک تیم ویرایشگر بزرگ است که در همان روز زمانی که ما از شرکت ساختمانی، فروشندگان یا مدیران دفتر بازخورد دریافت می کنیم، روی داده های قیمت کار می کنند. ممکن است تاریخ به روز رسانی هر ملک را در وب سایت ما مشاهده کنید. ما تمام داده‌های دارایی‌هایمان را حداقل هر 3 ماه یکبار به‌روزرسانی می‌کنیم، حتی اگر درخواستی برای آن ملک دریافت نکنیم. شعار ما "هر بار قیمت های صحیح" است.

محاسبه نرخ ارز

محاسبه نرخ ارز
بسیاری از وب سایت های املاک برنامه نویسی به روز رسانی ارز را ندارند. قیمت ارز در روز اضافه شدن ملک به صورت دستی محاسبه می شود و ثابت می ماند. با این حال، با تغییر نرخ ارز در طول زمان، قیمت دیگر حقیقت را منعکس نمی کند.

راه حل ما: پین تاتی قیمت را دقیقاً همانطور که شرکت ساختمانی اعلام می کند منتشر می کند. قیمت فروش ممکن است به ارز متفاوتی باشد، عمدتاً به لیر ترکیه. در وب سایت ما، سیستم ما به طور خودکار دو بار در روز نرخ ارز را بر اساس نرخ های بانک مرکزی ترکیه به روز می کند.

اراده بد

اراده بد
برخی از آژانس های املاک افراد را برای جستجوی ملک در اینترنت دستکاری می کنند. اولین هدف آنها رسیدن به استعلام است، بنابراین قیمت های پایین تر را نشان می دهند. پس از گرفتن استعلام، سعی می کنند مشتری را با این جمله که "پروژه فقط فروخته شد" یا "امروز قیمت را افزایش دادند"، "آن پروژه موقعیت مکانی بدی دارد، من برای شما پیشنهاد بهتری دارم" و غیره را دستکاری کنند. برای این آژانس ها در اینجا مهم است که اطلاعات تماس مشتری را دریافت کنید.

راه حل ما: پین تاتی معتقد است که "صداقت بهترین سیاست است" که یکی از ارزش های اصلی شرکت ما است. صداقت و صداقت پایه های کسب و کار ما هستند.

تضمین بهترین قیمت

تضمین بهترین قیمت
پین تاتی بهترین قیمت را تضمین می کند. اگر متوجه قیمت بالاتری در وب سایت ما نسبت به وب سایت دیگری شدید، به شما قول می دهیم که پس از مذاکره در مورد فروش احتمالی، 1? تخفیف اضافی از کمیسیون خود ارائه دهید. اگر متوجه قیمت متفاوتی شدید، می توانید فرم تماس زیر را پر کنید و لینک آن آگهی را برای ما ارسال کنید.

 

خرید ملک در ترکیه 

@font-face {font-family:"Cambria Math"; panose-1:2 4 5 3 5 4 6 3 2 4;}@font-face {font-family:Calibri; panose-1:2 15 5 2 2 2 4 3 2 4;}p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal { mso-style-parent:""; margin:0in; font-size:12.0pt; font-family:"Calibri",sans-serif;}a:link, span.MsoHyperlink { color:#0563C1; text-decoration:underline; text-underline:single;}a:visited, span.MsoHyperlinkFollowed { color:#954F72; text-decoration:underline; text-underline:single;}.MsoChpDefault { font-family:"Calibri",sans-serif;}div.WordSection1 {page:WordSection1;}