سفارش تبلیغ
صبا ویژن

istanbulgardi

نظر

کشورهای ویزا برای شهروندان ترکیه:
مسافران ترکیه ای که مایل به بازدید از کشور/سرزمینی هستند که کشورهای فاقد ویزا نیستند، باید برای ورود به مقصد خود ویزا دریافت کنند. آنها می توانند ویزای عرفی کنسولی را از سفارت یا کنسولگری کشور مقصد خود در ترکیه دریافت کنند یا در بدو ورود از هر نقطه ورودی مرزی ویزا دریافت کنند. یک جایگزین بهتر، دریافت ویزای الکترونیکی با ارسال درخواست آنلاین است.

بیش از 160 کشور از دارندگان پاسپورت ترکیه می خواهند قبل از سفر ویزا بگیرند. معیارها و الزامات واجد شرایط بودن درخواست ویزا بسته به کشور متفاوت است. با این حال، برای ورود به این کشورها صرف نظر از هدف یا مدت سفر، ویزا لازم است.

همه 160 کشور به شهروندان ترکیه اجازه دریافت ویزا در بدو ورود را نمی دهند، اما اکثر آنها گزینه ویزای الکترونیکی را برای مسافران ترکیه ارائه می دهند. دریافت ویزای الکترونیکی گزینه بسیار مناسب، وقت گیر، مقرون به صرفه و بدون دردسری نسبت به انتظار صف های طولانی برای دریافت ویزا در بدو ورود است.

 

 

 

 

http://pintati.com/residence-turkey /

@font-face {font-family:"Cambria Math"; panose-1:2 4 5 3 5 4 6 3 2 4;}@font-face {font-family:Calibri; panose-1:2 15 5 2 2 2 4 3 2 4;}p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal { mso-style-parent:""; margin:0in; font-size:12.0pt; font-family:"Calibri",sans-serif;}a:link, span.MsoHyperlink { color:#0563C1; text-decoration:underline; text-underline:single;}a:visited, span.MsoHyperlinkFollowed { color:#954F72; text-decoration:underline; text-underline:single;}.MsoChpDefault { font-family:"Calibri",sans-serif;}div.WordSection1 {page:WordSection1;}