سفارش تبلیغ
صبا ویژن

istanbulgardi

نظر

آیا خرید ملک در ترکیه بی خطر است؟
آیا خرید ملک در ترکیه بی خطر است؟ در 15 سال گذشته، ترکیه به مکانی تبدیل شده است که بیشتر و بیشتر خارجی ها ترجیح می دهند ملکی را برای زندگی یا راه اندازی کسب و کار خریداری کنند. عجله برای خرید ملک در اینجا این بود که ترکیه در مقایسه با بسیاری از کشورهای اروپایی، گزینه های ملکی فوق العاده ارزانی را ارائه داد. وقتی به سال 2021 رسیدیم، هنوز هم می‌توانید معاملات خوب یا حتی بهتری داشته باشید، زیرا کشور وعده یک سبک زندگی امن و راحت با شرایط آب و هوایی عالی با قیمت‌های مناسب را می‌دهد. ما هزینه های بخش املاک و مستغلات در ترکیه را به طور مفصل در بررسی کلی قیمت املاک خود بررسی کردیم – آیا ملک در ترکیه ارزان است یا گران؟ صفحه

به خصوص در سال های اولیه رونق املاک و مستغلات در ترکیه، چند داستان وحشتناک املاک و مستغلات از افرادی که ملکی را در ترکیه خریدند، وجود داشت. این خریداران گفتند که متوجه شدند پس از خرید به آنچه فکر می کردند نرسیدند یا متوجه شدند که مالک ملک را به چندین خریدار فروخته است. حتی کسانی می گفتند که آنها کلاهبرداری کردند و از به اصطلاح "سرمایه گذاری" خود چیزی پس نگرفتند.

اکثریت قریب به اتفاق معاملات خرید ملک در ترکیه با موفقیت انجام شد و اکثر مردم از سرمایه گذاری خود بسیار راضی بودند، اما این موارد نادر که در آن موارد طبق برنامه پیش نمی رفت، در انجمن های آنلاین و غیره برجسته شدند. بنابراین باعث شدند. شهرت بدی برای کل بازار مسکن و کارگزاران املاک در ترکیه.

خوشبختانه افزایش سرمایه گذاری خارجی دولت را بر آن داشته است تا برای جلوگیری از تقلب در املاک، کنترل ها را تشدید کند و مجازات ها را افزایش دهد. از آنجایی که اقدامات احتیاطی لازم انجام شده است، این مشکلات به مرور زمان کم و بیش از بین رفته است. با این حال، این بدان معنا نیست که همه چیز تضمین شده است یا فرآیند خرید یک تکه کیک است. خرید ملک در ترکیه بسیار امن و آسان است، اما اگر کارها را به درستی انجام دهید و با یک شرکت املاک و مستغلات حرفه ای کار کنید که کار را بلد باشد.

 

 

پاسپورت ترکیه 

@font-face {font-family:"Cambria Math"; panose-1:2 4 5 3 5 4 6 3 2 4;}@font-face {font-family:Calibri; panose-1:2 15 5 2 2 2 4 3 2 4;}p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal { mso-style-parent:""; margin:0in; font-size:12.0pt; font-family:"Calibri",sans-serif;}a:link, span.MsoHyperlink { color:#0563C1; text-decoration:underline; text-underline:single;}a:visited, span.MsoHyperlinkFollowed { color:#954F72; text-decoration:underline; text-underline:single;}.MsoChpDefault { font-family:"Calibri",sans-serif;}div.WordSection1 {page:WordSection1;}