سفارش تبلیغ
صبا ویژن

istanbulgardi

نظر

اخبار املاک و مستغلات در ترکیه 2021

مشاور بین‌المللی املاک ، این هفته گزارش می‌دهد که ترکیه با رشد قیمت سالانه 27 درصدی، برای سومین سه ماهه متوالی سال 2020 پیشتاز شاخص افزایش سه ماهه قیمت مسکن در جهان است.

اخبار خرید املاک و مستغلات در ترکیه 2021

توسعه دهندگان املاک و مستغلات ترکیه با وجود همه گیری ویروس کرونا نسبت به رسیدن به هدف پایان سال خوشبین هستند و انتظار دارند فروش خانه به 1.4 میلیون واحد برسد.

حدود 590000 خانه در دوره ژوئن تا جولای تا آگوست فروخته شد

وی با بیان اینکه افزایش مجدد نرخ سود وام مسکن تا حدودی بر میزان فروش تاثیر می گذارد، گفت: اما مانع از رسیدن فروش به 1.4 میلیون واحد در پایان سال 2020 نخواهد شد.

صنعت املاک و مستغلات ترکیه نسبت به رسیدن به هدف فروش مسکن در پایان سال 1.4 میلیونی در سال 2020 خوش بین است.

با این حال، در عین حال، راه اندازی اولین پروژه خود در شهری به وسعت استانبول با وزن اقتصادی و مسکونی معروفش و در نتیجه رقابت پذیری بالا با شرکت های قدیمی قبلی و در همه سطوح، آسان نیست.

در سال 2019 نزدیک به 1.35 میلیون واحد مسکونی در کشور فروخته شد، در حالی که بالغ بر 45500 واحد مسکونی توسط خارجی ها خریداری شد که نسبت به سال قبل 14.7 درصد افزایش داشت.

اخیراً بازار املاک و مستغلات در ترکیه با افزایش قدرت از طریق سرمایه گذاری های بزرگ در حال رشد است. کودتای 15 ژوئیه ناموفق بود و مردم ترکیه به لطف عزم خود به وضوح رویکرد خود را در برابر کودتا آشکار کردند.

این سرمایه‌گذاری‌های بزرگ در مورد استانبول و استان‌های اطراف و سایر پروژه‌های زیربنایی مرتبط، توسعه منطقه مرمره را سرعت می‌بخشد و در عین حال باعث رشد اقتصادی، توسعه جدید املاک و مستغلات و تعامل بین صنایع مختلف می‌شود.