سفارش تبلیغ
صبا ویژن

istanbulgardi

نظر

 

بازدید از ترکیه از ایالات متحده


ورود به ترکیه پس از ثبت نام در eVisa ، روندی امن و آسان است. بازدیدکنندگان فقط باید گذرنامه مورد استفاده برای تکمیل برنامه را هنگام عبور از مهاجرت ترکیه پس از ورود به کشور ارائه دهند.

ارائه کپی از ویزای الکترونیکی خود به مرزبانان ضروری نیست. با این حال ، توصیه می شود که یک کاغذ یا کپی دیجیتالی از سند را همیشه در طول سفر در اختیار داشته باشید.

ویزای ترکیه بصورت آنلاین

همچنین در صورت تغییر پرواز در فرودگاه ترکیه لازم نیست ویزای ترانزیت ترکیه را دریافت کنید. اما برای سفرهای بعدی از طریق جاده ، راه آهن یا دریا به کشور دیگری این یک الزام است. بازدیدکنندگانی که از طریق ترکیه به مقصد اتحادیه اروپا با ویزای معتبر شینگن اروپا سفر می کنند ، می توانند eVisa را نیز تهیه کنند که می تواند برای این اهداف استفاده شود. این تنها در صورتی قابل اجرا است که ترکیه نقطه ورود شما به اروپا باشد.

با این حال ، توجه به این نکته مهم است که ترکیه عضوی از اتحادیه اروپا نیست. این یک نهاد ملی جداگانه با شرایط مهاجرت خاص خود است.

این بدان معنی است که شهروندان آمریکایی که قصد دارند پس از گشت و گذار در ترکیه از مقصد اتحادیه اروپا بازدید کنند ، علاوه بر ویزای معتبر ترکیه و بالعکس ، مجوز صحیح سفر برای ورود به منطقه شینگن را نیز دارند.

تنها موردی که ممکن است از ویزا برای مسافران آمریکایی چشم پوشی شود این است که مسافران برای سفرهای کوتاه مدت و تفریحی زیر 72 ساعت از کشتی های تفریحی پیاده می شوند. در این شرایط ، شما فقط در هنگام ورود به کشور و بدون ثبت نام قبلی برای eVisa ، به گذرنامه آمریکایی خود نیاز خواهید داشت.

 

پاسپورت ترکیه 

@font-face {font-family:"Cambria Math"; panose-1:2 4 5 3 5 4 6 3 2 4;}@font-face {font-family:Calibri; panose-1:2 15 5 2 2 2 4 3 2 4;}p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal { mso-style-parent:""; margin:0in; font-size:12.0pt; font-family:"Calibri",sans-serif;}a:link, span.MsoHyperlink { color:#0563C1; text-decoration:underline; text-underline:single;}a:visited, span.MsoHyperlinkFollowed { color:#954F72; text-decoration:underline; text-underline:single;}.MsoChpDefault { font-family:"Calibri",sans-serif;}div.WordSection1 {page:WordSection1;}