سفارش تبلیغ
صبا ویژن

istanbulgardi

نظر

جنگل های آیدوس را مقصد بعدی خود قرار دهید


6 دلیل باعث می شود شما قبل از فرا رسیدن سرمای زمستان به جنگل های آیدوس بروید و آخر هفته را در آنجا سپری کنید ، جایی که ویژگی آن موقعیت آن در مرکز استانبول و فاصله آن با شهر شلوغ است.

    از ویژگی های طبیعت جذاب و باشکوه آن است که فرصتی را برای بازدیدکنندگان فراهم می کند تا با طبیعت متحد شوند و در عین حال موقعیت منحصر به فرد آن در نزدیکی ساحل و نزدیک بزرگراه E5 دسترسی به همه را آسان می کند.
    جنگل های آیدوس به عنوان یکی از مناطق ایده آل برای انجام ورزش هایی مانند دویدن یا پیاده روی در نظر گرفته می شوند ، زیرا این فرصت را به شما می دهد که این ورزش ها را در وسط دامان طبیعت و درختان پیچیده شده در کنار یکدیگر انجام دهید.
    استانبول خیابان های بسیاری دارد که دوچرخه سواری آماتور را برای تمرین سرگرمی خود امکان پذیر می کند اما Aydos Forests راه هایی دارد که در وسط دامان طبیعت و زیر درختان بلند سبز دوچرخه سواری راحت تر است.
    اگر بازدیدکنندگان بخواهند با زیبایی و جذابیت منطقه آشنا شوند ، می توانند با جت اسکی سوار شده و در استخر آب در جنگل آیدوس تور اکتشافی داشته باشند.
    Aydos Forest همچنین برای تمرین تیراندازی و بازی با توپ رنگی مناسب است ، جایی که بازدید کنندگان می توانند از طریق تمرین فعالیت ها ، بازی ها و ورزش هایی که دوست دارند ، انرژی خود را تخلیه کنند.
    و همچنین فرصتی وجود دارد که عاشقان ماهی را به تمرین سرگرمی خود در کنار استخر در جنگل برسانند.

این دلایل و بسیاری دلایل دیگر باعث می شود Aydos Forests فرصتی عالی برای گذراندن تعطیلات آخر هفته در مکانی جذاب و آرام و همزمان با شهر باشد.

 

https://pintati.com  /

@font-face {font-family:"Cambria Math"; panose-1:2 4 5 3 5 4 6 3 2 4;}@font-face {font-family:Calibri; panose-1:2 15 5 2 2 2 4 3 2 4;}p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal { mso-style-parent:""; margin:0in; font-size:12.0pt; font-family:"Calibri",sans-serif;}a:link, span.MsoHyperlink { color:#0563C1; text-decoration:underline; text-underline:single;}a:visited, span.MsoHyperlinkFollowed { color:#954F72; text-decoration:underline; text-underline:single;}.MsoChpDefault { font-family:"Calibri",sans-serif;}div.WordSection1 {page:WordSection1;}