سفارش تبلیغ
صبا ویژن

istanbulgardi

نظر

گزارش های ارزیابی هنگام خرید ملک در ترکیه
آیا خارجی ها هنگام خرید ملک در ترکیه به گزارش های ارزیابی نیاز دارند؟
گزارش های ارزیابی هنگام خرید ملک در ترکیه گزارش ارزیابی املاک را می توان به عنوان گزارشی تعریف کرد که در آن ارزش املاک با استفاده از روش های علمی توسط ارزیابان ارزیابی می شود و شامل تجزیه و تحلیل همه عواملی است که بر ارزش آن تأثیر می گذارد. گزارش های ارزیابی به عنوان گزارش های ارزیابی املاک در ترکیه نیز شناخته می شوند.

بر اساس تصمیمات منتشر شده توسط اداره کل ثبت اسناد و املاک و کاداستر (Tapu ve Kadastro Genel Müdürlü?ü - TKGM)، هنگامی که یک خارجی ملکی را خریداری یا می فروشد، دریافت گزارش ارزیابی از 15 فوریه 2019 الزامی است. انتظار می رود که این تعهد به زودی شهروندان ترکیه را نیز شامل شود.

گزارش های ارزیابی توسط کارشناسان ارزیابی تایید شده توسط SPK تهیه می شود. این ارزیابان دارای مجوز از هیئت بازار سرمایه (Sermaye Piyasas? Kurulu – SPK) هستند و به طور مستقل کار می کنند. گزارش های ارزیابی حاوی اطلاعات دقیقی در مورد املاک مانند اطلاعات ثبت سند مالکیت، موقعیت مکانی و محیط اطراف، ویژگی های فنی، عوامل منفی موثر بر ملک و ارزش آن، نتایج ارزیابی، عکس ملک و اسناد، میزان گزارش، اطلاعات روش ارزیابی و غیره است. .

از آنجایی که برخی از خریداران در گذشته مبالغی کمتر از قیمت واقعی فروش را برای کاهش مالیات نقل و انتقال سند مالکیت اعلام می کردند، دفاتر ثبت اسناد زمین گزارش های ارزیابی را برای به دست آوردن قیمت واقعی برای محاسبه مالیات استفاده می کردند. به همین دلیل دریافت گزارش ارزش گذاری برای خارجی ها هنگام خرید و فروش ملک در ترکیه الزامی است.

 

 

 

خرید خانه در استانبول 

@font-face {font-family:"Cambria Math"; panose-1:2 4 5 3 5 4 6 3 2 4;}@font-face {font-family:Calibri; panose-1:2 15 5 2 2 2 4 3 2 4;}p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal { mso-style-parent:""; margin:0in; font-size:12.0pt; font-family:"Calibri",sans-serif;}a:link, span.MsoHyperlink { color:#0563C1; text-decoration:underline; text-underline:single;}a:visited, span.MsoHyperlinkFollowed { color:#954F72; text-decoration:underline; text-underline:single;}.MsoChpDefault { font-family:"Calibri",sans-serif;}div.WordSection1 {page:WordSection1;}

@font-face {font-family:"Cambria Math"; panose-1:2 4 5 3 5 4 6 3 2 4;}@font-face {font-family:Calibri; panose-1:2 15 5 2 2 2 4 3 2 4;}p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal { mso-style-parent:""; margin:0in; font-size:12.0pt; font-family:"Calibri",sans-serif;}.MsoChpDefault { font-family:"Calibri",sans-serif;}div.WordSection1 {page:WordSection1;}