سفارش تبلیغ
صبا ویژن

istanbulgardi

نظر

 

سرمایه گذاری مشرف به تنگه بسفر


ترکیه به طور کلی و شهر استانبول به طور خاص دارای طبیعت جغرافیایی منحصر به فرد است و همچنین می تواند نادر باشد ، زیرا این تنها شهر در جهان است که در دو قاره ، قاره آسیا و قاره اروپا توزیع شده است و توسط تنگه بسفر جدا شده است ، مظهر بخشی از عظمت و زیبایی شهر باستان است ، بسفر یک تنگه 32 کیلومتری است که از دریای مرمره در جنوب به سمت دریای سیاه در شمال جریان دارد و زیبایی طبیعی به استانبول بسفر می بخشد در کنار آن ، آن را به یکی از زیباترین مکانهای جهان تبدیل کرده است.
نمایی نفس گیر از یک زندگی لوکس و شاد

به طور کلی ، املاک و مستغلات مشرف به تنگه بسفر در استانبول ، طعم متمایز خود را دارند ، و نمای دریا در ترکیه مانند هر منظره ای نیست ، زیرا نقطه دیدار دو قاره است ، و همچنین از یک مدیترانه زیبا برخوردار است با داشتن آب و هوای خاص و تمیز ، استانبول در جذابیت مناظر دریا در صف مقدم شهرهای ترکیه واقع شده است ، مانند مناطق مرتفع با چشم انداز باشکوه ، خانه های مشرف به بسفر و همچنین ویلا هایی با چشم انداز و زیبایی دریا.
بسفر مرکز آپارتمانهای لوکس در استانبول است

آب آبی و سرسبزی تنگه بسفر زندگی در کرانه های آن را فرصتی شگفت انگیز و مقاومت ناپذیر می کند که بدون شک فرصتی بی بدیل برای زندگی در استانبول است.

بسفر مرکز آپارتمانهای لوکس است ، و در امتداد دو ساحل ، چندین منطقه با میزبانی از معتبرترین آپارتمانهای جهان ، از جمله در آسیا مشخص می شود: Beykoz ، Uskudar و Kandeli ، در حالی که طرف اروپایی معروف است برای سارییر و بشیکتاش زیبا.
پروژه Nev Bahar

این پروژه در قلب منطقه استانبول در بخش آسیایی واقع شده است و با مناظر خیره کننده تنگه بسفر و نزدیک به طیف گسترده ای از خدمات ، امکانات تجاری و تاریخی مانند قلعه دختر و میدان مشخص می شود. استانبول و مسجد قدیمی سلطان مهراماه.

این پروژه در منطقه ای نزدیک به محله های Kadikoy ، Ata?ehir و Omraniye واقع شده است. و از تونل اوراسیا که استانبول آسیا و اروپا را به هم متصل می کند 1.5 کیلومتر فاصله دارد. این پروژه شامل 188 آپارتمان و 120 مغازه و مساحت 14000 متر مربع است. این پروژه شامل 4 بلوک با ارتفاع 9 طبقه است و شامل مدل های آپارتمانی برای درک مفهوم پروژه است ، خانه های بین 66 تا 632 متر مربع است.

این پروژه یکی از پروژه هایی است که برای افرادی که به دنبال یک زندگی لوکس هستند ، طراحی شده و دارای کیفیت بسیار بالایی است که از امکانات عمومی مجموعه شروع می شود و با روکش داخلی با کیفیت بالا پایان می یابد. این پروژه همچنین شامل طیف وسیعی از خدمات متمایز مانند گاراژ بسته ، باغ ها ، نظارت و امنیت در طول روز است.

 

خرید ملک در ترکیه 


@font-face {font-family:"Cambria Math"; panose-1:2 4 5 3 5 4 6 3 2 4;}@font-face {font-family:Calibri; panose-1:2 15 5 2 2 2 4 3 2 4;}p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal { mso-style-parent:""; margin:0in; font-size:12.0pt; font-family:"Calibri",sans-serif;}a:link, span.MsoHyperlink { color:#0563C1; text-decoration:underline; text-underline:single;}a:visited, span.MsoHyperlinkFollowed { color:#954F72; text-decoration:underline; text-underline:single;}.MsoChpDefault { font-family:"Calibri",sans-serif;}div.WordSection1 {page:WordSection1;}