سفارش تبلیغ
صبا ویژن

istanbulgardi

نظر

مدارک مورد نیاز برای خرید خانه در ترکیه


اگرچه خرید ملک در ترکیه نسبتا آسان است، اما باید با دقت عمل کنید تا آن را به یک سرمایه گذاری موفق تبدیل کنید. شما باید از ابتدا در مورد آنچه که می خواهید از نظر مکان، نوع ملک، هدف خرید و بودجه مشخص کنید. املاکی که خریداری می کنید باید انتظارات شما را برآورده کند تا سرمایه گذاری خوبی انجام دهید. صفحات مرتبط؛ آیا خرید ملک در ترکیه بی خطر است؟

همانطور که فهرستی از انتظارات خود دارید، قدم بعدی یافتن یک مشاور املاک معتبر است. هرگز از یک فرد خوش ذوق که در طول اقامت خود در ترکیه به طور اتفاقی با او آشنا شده اید خانه ای نخرید. شما باید با یک مشاور املاک حرفه ای که دارای گواهینامه فروش املاک و مستغلات است کار کنید. یک مشاور املاک خوب در زمان و هزینه شما صرفه جویی می کند زیرا او شما را به درستی در طول فرآیند راهنمایی می کند.

پس از یافتن نماینده مناسب، باید انتظارات خود را به وضوح توضیح دهید. اگر نماینده شما بداند که دقیقاً به دنبال چه چیزی هستید، این روند هم برای شما و هم برای نماینده شما آسان تر می شود. از آنجایی که مشاوران املاک مناطق و املاک را به خوبی می شناسند، می توانند گزینه های مناسبی را با توجه به خواسته شما به شما پیشنهاد دهند.

پرسیدن سوالات درست در طول تورهای بازرسی ملک نیز مهم است. در طول بازدید از تورها باید تمام جزئیات املاک و محیط اطراف را بیاموزید. همچنین می توانید یادداشت برداری و عکس بردارید تا به شما در انتخاب بین گزینه های پس از تورهای بازرسی کمک کند. همانطور که ملک مناسب را انتخاب می کنید، باید قبل از امضای قرارداد فروش، در مورد تمام شرایط خرید مذاکره کنید. قرارداد فروش ملک باید شامل تمام شرایط توافق نامه از جمله قیمت فروش، تاریخ پرداخت، شرایط تحویل، تحویل کلید، آدرس ملک و ویژگی ها و جزئیات مبلمان باشد، اگر خانه مبله است.

Tekce Overseas A.?. به عنوان پیشرو آژانس املاک و مستغلات در ترکیه. با عوامل حرفه ای که در زمینه خدمات خود متخصص هستند کار می کند. شرکت ما دارای دفاتری در بسیاری از مکان های مختلف در ترکیه است و به بیش از 20 زبان خدمات ارائه می دهد. از زمان تأسیس شرکت ما در سال 2004، ما هزاران کلید و سند مالکیت را با "شکست صفر" به مشتریان خوشحال تحویل داده ایم. شما یک فرآیند خرید ملک را با شرکت ما تجربه خواهید کرد زیرا ما به مشتریان خود در هر مرحله از خرید ملک از اولین روز تماس با ما تا اولین شب خواب در خانه رویایی شما کمک می کنیم.

 

 

 

@font-face {font-family:"Cambria Math"; panose-1:2 4 5 3 5 4 6 3 2 4;}@font-face {font-family:Calibri; panose-1:2 15 5 2 2 2 4 3 2 4;}p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal { mso-style-parent:""; margin:0in; font-size:12.0pt; font-family:"Calibri",sans-serif;}a:link, span.MsoHyperlink { color:#0563C1; text-decoration:underline; text-underline:single;}a:visited, span.MsoHyperlinkFollowed { color:#954F72; text-decoration:underline; text-underline:single;}.MsoChpDefault { font-family:"Calibri",sans-serif;}div.WordSection1 {page:WordSection1;}