سفارش تبلیغ
صبا ویژن

istanbulgardi

نظر

رویه سند مالکیت برای خریداران خارجی ساده شده است


روش تاپو برای خارجی ها ساده شده است

برای همه کسانی که قصد خرید ملک در ترکیه را دارند، خبرهای خوبی داریم. با مقررات جدید در اداره ثبت اسناد و املاک و کاداستر در ترکیه، روند انتقال برای دریافت سند مالکیت برای خارجی ها ساده شده است.

پیش از این، همه اسناد مالکیت برای بررسی موقعیت ملک نیاز به مجوز ویژه از ستاد نظامی در ازمیر دارند. چقدر به منطقه نظامی، تأسیسات استراتژیک یا واحدهای نظامی نزدیک است. از این پس، طبق اعلامیه جدید، اگر یکی از خریداران خارجی قبلاً از همان بسته مجوز نظامی دریافت کرده باشد، بقیه نیازی به درخواست مجدد مجوز ندارند.

این بدان معناست که خریداران خارجی نیازی به دریافت مجوز نظامی از ازمیر ندارند، اگر قبلاً گرفته شده است. اگر ملکی را خریداری می کنید که قبلاً خارجی ها آن را دریافت کرده اند، می توانید سند مالکیت را مانند شهروندان ترکیه در دفتر تاپو دریافت کنید. آنتالیا هومز می تواند به جای 2 تا 3 ماه در مدت 2-3 روز به شما تاپو بدهد.

این قانون Genelge شماره: 1751 در تاریخ 8 اکتبر 2013 پس از امضای داوود گونی، مدیر کل ثبت اسناد و املاک و مدیر کاداستر به تصویب رسید.

پس از پرداخت کامل ملک، هر خریدار در اسرع وقت سند مالکیت را دریافت می کند! اگر قصد خرید سریع دارید، لطفا با نماینده فروش خود تماس بگیرید، ما این نوع ملک را به شما نشان خواهیم داد.

به خاطر داشته باشید که قبل از گرفتن تاپو باید تمام هزینه های ملک را بپردازید. این بدان معناست که قبل از آمدن باید پرداخت خود را ترتیب دهید.

 

 

/

@font-face {font-family:"Cambria Math"; panose-1:2 4 5 3 5 4 6 3 2 4;}@font-face {font-family:Calibri; panose-1:2 15 5 2 2 2 4 3 2 4;}p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal { mso-style-parent:""; margin:0in; font-size:12.0pt; font-family:"Calibri",sans-serif;}a:link, span.MsoHyperlink { color:#0563C1; text-decoration:underline; text-underline:single;}a:visited, span.MsoHyperlinkFollowed { color:#954F72; text-decoration:underline; text-underline:single;}.MsoChpDefault { font-family:"Calibri",sans-serif;}div.WordSection1 {page:WordSection1;}