سفارش تبلیغ
صبا ویژن

istanbulgardi

نظر

با سگ‌گردانی در خودرو برخورد می‌شود

محمد حسین حمیدی، رئیس پلیس راهور تهران گفت با حضور سگ و هر حیوانی که بدون جعبه در خودرو رها باشند برخورد می‌شود.

26.07.2021 ~ 26.07.2021
1680146

با سگ‌گردانی در خودرو برخورد می‌شود

 

محمدحسین حمیدی، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ امروز 26 جولای در نشست خبری خود در خصوص برخورد پلیس با سگ گردانی در خودرو گفت: این موضوع در دستورکار پلیس است و روزانه با آن برخورد می‌شود و نه فقط سگ که هر حیوانی که داخل خودرو رها باشد مشمول این برخورد می‌شود چرا که باعث پرت شدن حواس راننده می‌شود.

او تصریح کرد: جابجایی حیوان در خودرو باید در جعبه و باکس مخصوص باشد و نباید حیوان در خودرو رها باشد.

به گزارش خبرگزاری ایسنا، وی در پاسخ به پرسشی در مورد موتورسواری زنان نیز گفت: معیار برای ما داشتن گواهینامه موتورسیکلت است و هر فردی که فاقد گواهینامه باشد با آن برخورد می‌کنیم. در مورد موتور سواری زنان موارد محدود است که با آن برخورد شده و وسیله نیز توقیف شده است. اما هرکسی گواهینامه موتورسیکلت داشته باشد می‌تواند با موتور رانندگی کند.

گفتنی است، شورای شهر تهران نیز چندی پیش یک فوریت جداسازی محل گردش حیوانات خانگی از محل بازی کودکان در بوستان‌های این شهر را تصویب کرد.

 

 

 راهنمای سفر به استانبول با پین تاتی  

 

منبع

@font-face {font-family:"Cambria Math"; panose-1:2 4 5 3 5 4 6 3 2 4;}@font-face {font-family:Calibri; panose-1:2 15 5 2 2 2 4 3 2 4;}p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal { mso-style-parent:""; margin:0in; font-size:12.0pt; font-family:"Calibri",sans-serif;}a:link, span.MsoHyperlink { color:#0563C1; text-decoration:underline; text-underline:single;}a:visited, span.MsoHyperlinkFollowed { color:#954F72; text-decoration:underline; text-underline:single;}.MsoChpDefault { font-family:"Calibri",sans-serif;}div.WordSection1 {page:WordSection1;}