سفارش تبلیغ
صبا ویژن

istanbulgardi

نظر

واکنش چاووش‌اوغلو به اتهامات ناعادلانه علیه ترکیه

چاووش‌اوغلو در جریان کنفرانس مطبوعاتی مشترک با وزیر خارجه کویت در خصوص سفر سران اتحادیه اروپا به ترکیه و مباحثات مربوط به پروتکل اجرا شده در جریان این دیدار توضیحاتی ارائه کرد.

08.04.2021 ~ 08.04.2021
1617243

واکنش چاووش‌اوغلو به اتهامات ناعادلانه علیه ترکیه

مولود چاووش‌اوغلو وزیر امور خارجه ترکیه، اعلام کرد که به درخواست‌های اتحادیه اروپا در پروتکل اجرا شده در جریان بازدید سران این اتحادیه از ترکیه پاسخ داده شده است.

چاووش‌اوغلو با شیخ احمد ناصر محمد الصباح وزیر خارجه کویت و وزر مسئول از امور کابینه این کشور در آنکارا یک کنفرانس مطبوعاتی مشترک ترتیب داد. 

وزیر خارجه در خصوص سفر چارلز میشل رئیس شورای اروپا و اورزلا وان درلاین رئیس کمیسیون اروپا در تاریخ ششم آوریل به ترکیه و مباحثات مربوط به این پروتکل توضیحاتی ارائه کرد.

چاووش‌اوغلو با بیان اینکه ترکیه به عنوان یک دولت ریشه‌دار این اولین باری نیست که از مهمان میزبانی می‌کند، گفت:"پروتکل اجرا شده در جریان دیدارها در ترکیه در چارچوب قواعد پروتکل‌های جهانی و اصول مهمان‌نوازی در ترکیه بوده است."

وزیر خارجه با اشاره به اتهامات ناعادلانه در حق ترکیه گفت:"قبل از هر دیدار مسئولین اجرای پروتکلها گرد هم آمده و در خصوص تنظیم آن مذاکره می‌کنند. در پروتکل اجرا شده کلیه به درخواست‌های اتحادیه اروپا پاسخ داده شده است. نحوه چیدمان میز و صندلی نیز به پیشنهاد طرف اتحادیه اروپا تنظیم شده است. 

 

خرید ملک در ترکیه 

منبع

@font-face {font-family:"Cambria Math"; panose-1:2 4 5 3 5 4 6 3 2 4;}@font-face {font-family:Calibri; panose-1:2 15 5 2 2 2 4 3 2 4;}p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal { mso-style-parent:""; margin:0in; font-size:12.0pt; font-family:"Calibri",sans-serif;}a:link, span.MsoHyperlink { color:#0563C1; text-decoration:underline; text-underline:single;}a:visited, span.MsoHyperlinkFollowed { color:#954F72; text-decoration:underline; text-underline:single;}.MsoChpDefault { font-family:"Calibri",sans-serif;}div.WordSection1 {page:WordSection1;}