سفارش تبلیغ
صبا ویژن

istanbulgardi

نظر

پایان نشست کمیسیون برجام با حضور نمایندگان ایران و کشورهای 1+4 در وین

معاون سیاسی وزیر امور خارجه ایران تأکید کرد که ایران به دنبال مذاکرات فرسایشی و اتلاف وقت نیست و تأکید دارد که گفت‌وگوها در چارچوبی مشخص و در زمانی قابل قبول انجام گیرد

16.04.2021 ~ 16.04.2021
1622350

پایان نشست کمیسیون برجام با حضور نمایندگان ایران و کشورهای 1+4 در وین

نشست کمیسیون مشترک برجام که عصر دیروز در گرند هتل وین آغاز شده بود، دقایقی پیش پایان یافته و قرار شد گفت‌وگوهای فنی در نشست‌های کارشناسی ادامه یابد.

به گزارش رسانه‌های ایران، نشست‌های دو گروه کارشناسی که از هفته گذشته به طور موازی جهت رایزنی‌های فنی در دو حوزه رفع تحریم‌ها و مسائل هسته‌ای آغاز به کار کرده‌اند، ادامه خواهند یافت.

نتایج نشست‌های این دو گروه کارشناسی در حوزه جنبه‌های فنی مربوط به رفع تحریم‌ها و مسائل هسته‌ای، به کمیسیون مشترک اعلام می‌شود.

بر این اساس، سید عباس عراقچی، معاون سیاسی وزیر امور خارجه ایران که ریاست هیئت ایرانی را در این مذکرات بر عهده دارد، در آغاز این نشست خرابکاری اخیر در تأسیسات نطنز را محکوم و از رویکرد کشورهای اروپایی در این زمینه انتقاد کرد.

وی از آن‌ها خواست تا این اقدام را محکوم و تقبیح کنند.

عراقچی همچنین تأکید کرد که ایران به دنبال مذاکرات فرسایشی و اتلاف وقت نیست و تأکید دارد که گفت‌وگوها در چارچوبی مشخص و در زمانی قابل قبول انجام گیرد.

رئیس هیئت ایران آغاز غنی‌سازی 60 درصدی در ایران را در چارچوب حقوق ایران «ذیل بند 26 و 36 برجام» دانست و دلیل آن را «رفع برخی نیازهای حوزه پزشکی» کشورش عنوان کرد.

 

اقامت ترکیه 

منبع

@font-face {font-family:"Cambria Math"; panose-1:2 4 5 3 5 4 6 3 2 4;}@font-face {font-family:Calibri; panose-1:2 15 5 2 2 2 4 3 2 4;}p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal { mso-style-parent:""; margin:0in; font-size:12.0pt; font-family:"Calibri",sans-serif;}a:link, span.MsoHyperlink { color:#0563C1; text-decoration:underline; text-underline:single;}a:visited, span.MsoHyperlinkFollowed { color:#954F72; text-decoration:underline; text-underline:single;}.MsoChpDefault { font-family:"Calibri",sans-serif;}div.WordSection1 {page:WordSection1;}